A kicsi GIANT. És pink.
2015. május 09. írta: roncsbringa

A kicsi GIANT. És pink.

 

Ez a mostani bejegyzés  csak ezért született meg, mert nagyon kedves számomra az elkészült bringa. És csak nagyon rövid, inkább képes beszámolót tervezek. Persze a  vas a régi, eredeti állapotában is kedves volt, de csak a rajta lévő Shimano DX szett miatt, ami ráépült anno a GT Outpost viharvert vázára. Aztán tényleg csak egy vas maradt, ami sokáig rakosgattam egyik sarokból a másikba, míg végre eldöntöttem, hogy egy nagyon egyszerű, nagyon csajos single speed lesz belő. A váz mérete ehhez adta magát,  a monti jellege meg annyira nem.

Innen indult a pink története:

hpim0034.jpgEkkor még Giant Terrago volt, nagyon szép DX-szel

 

Mivel nagyjából egy időben készült a Novy-val, a rendezó elv is hasonló volt. Olcsón jót, elfogadható esztétikummal.Ebből adódóan nem akartam bele egyenes, vagy bármilyen más villát, kormányt, stucnit, úgy döntöttem a váz ebben a formában marad. 622-es kerekeket terveztem belerakni, és országúti fékeket, így a vázról minden sallangnak menni kellett. A flex áldozatának estek a féktüskék, bovden visszatartók, az alsó csövön pedig be lettek hegesztve a kulacstartó csavarok furatai. Ezen kívül még a kormányból lett visszavágva pár cm. Az előcsiszolás után mehetett szépülni a festőműhelybe. Matricát erre sem akartam, csak egy Giant feliratot és  a nyaktáblát.

És már raktam is össze.

 

giant020.jpgKi kellet vinnem a fényre, hogy lássam...

 

giant053.jpgjó lett e a szín kombináció.

 

 

giant055.jpg

 

 

 

giant057.jpg

 

 

giant058.jpg

 

 

giant059.jpg

 

 

giant060.jpg

 

 

giant062.jpg

 

 

giant074.jpg

 

 

giant071.jpg

 

 

giant067.jpg

 

Mint az elején már írtam, a kivitelezés során fontos volt hogy ne legyen sok a vége, így került rá használt cucc is, de a döntő többség az új. Maradt kormány, kormányszár, a Tioga kormánycsapágy, nyeregcső. A Shimano Exage fékek újszerűek, Promax fékkarokkal működnek, A Shimano lánctányér is újszerű, a karok polírozva. Új Shimano lánc, 622-es Altrix Warrior felnik, rozsdamentes fekete küllők, Joytech agyak, Wellgo pedálok, DDK nyereg.

Nagyjából ennyi lett volna a kicsi pink/szürke  GIANT. 

Ja, meg ez a link, Debrecen utcáiról, ahol új életét éli:

https://debrecencyclechic.wordpress.com/2015/04/29/462/

 

Hamarosan újabb jelenés. De addig is tartsátok szem előtt az örök igazságot:

                                             "A szél az mindig szemből fúj!"

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://roncsbringa.blog.hu/api/trackback/id/tr147443690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Erik Galló 2015.07.24. 17:59:24

Üdv!
Én most vettem, egy Scott Sandoa 1994-es gyártású biciklit, és szeretném újra fújni rá a gyári színt, és venni rá gyári matricákat újra feltenni, tudsz nekem segíteni?
Sosem festettem biciklit!
A bringán amúgy majdnem minden a gyári, még a fékpofa is, de hát azt épp ezért kell cserélni, mert szarrá van kopva.
Kivéve a pedál ami nem eredeti!
Új markolat kell rá, új festés, újra csiszolni, és fényezni a hajtókart, meg a váltókat is, fékkarokat meg lehetne festetni újra, de egybe van a váltókarral ami már nagyon kopott, szóval abból inkább újat tennék rá!

Erik Galló 2015.07.24. 18:01:22

Ilyen a bicó csak ezen nem gyári már a kormány, és a hajtókar, meg a két felni!
Ilyenre kéne fújni meg matricázni!

roncsbringa 2015.07.25. 17:37:18

Szia Erik! a facebookon keresd a roncsbringát, és ott küldj képet, itt nem látom valamiért
süti beállítások módosítása